Vandaag op de ALV heb ik wederom de vakantiebestemming aangehaald, dit maal voor Pinksteren 2023. We gaan al heel wat jaar samen op vakantie, het wordt daardoor steeds lastiger iets te vinden waar we nog niet gereden hebben. Ik heb voorgesteld om in 2023 wat verder weg te kijken naar een bestemming met daarbij de optie om tijdens de heenreis bijvoorbeeld te werken met een extra overnachting.
Daar waar we tot nu toe met Pinksteren op vrijdagochtend vroeg wegrijden en aan het einde van de dag op de plaats van bestemming aankomen, kunnen we ook een dag eerder weg gaan en die dag over de snelweg 400-450km rijden en een hotel boeken. Dan blijft voor de vrijdag nog een zo'n 200 km over, dit is als een dagtocht. Je vakantie duurt een dag langer, dat is leuk en de heenreis is minder lang/intens. Hetzelfde kan voor de terugweg geregeld worden, al kan ik me voorstellen dat hier minder snel voor gekozen wordt.
Om iedereen in de gelegenheid te stellen zijn of haar mening te geven, hebben we besloten deze poll voor een maand op het forum beschikbaar te stellen. Heb je een idee voor een bestemming, laat dat hier dan weten!
Namens de toercommissie
Jurgen Rouwhorst