Auteur Topic: Vaarwel  (gelezen 563 keer)

Offline Albert

• Komt net kijken
  • *
    • Bekijk profiel
Vaarwel
« Gepost op: maandag 05 oktober 2020, 16:51 uur »
Goede Middag,
Na de kennismaking vorig jaar tijdens het jubileumweekend wou ik toch even een bericht sturen.
Ik ben 2 maanden geleden moedwillig tot 3 x toe achterop aangereden bij het oprijden van een rotonde door een jonge knul in een fiatje 500. Weet niet wat ie gebruikt had maar hij ging er vandoor. Ben achter hem aan gereden en ben naast hem gaan rijden schreeuwend dat ie moest stoppen voor het invullen van een schadeformulier. Daar dacht dat vendje heel ander over en stuurde (terwijl ik naast hem reed met 70km/h) vol naar links tegen me aan waarbij ik ter nauwernood de pc overeind kon houden. Uiteindelijk kon ik 112 bellen via intercom en hebben ze m klem gereden. (Vendje vond dat ik niet snel genoeg reed) Maar goed, heel de koffer in elkaar en zijschade (zelf niets gelukkig). Het komt er in Nederland op neer dat je dan de dagwaarde krijgt, hij niet vervolgd kan worden (..) ondanks voor en achterzijde dashcambeelden. En je je prachtige pc-tje waar ik altijd bloedzuinig op was, waar ik alles op en aan had zitten binnen 1 minuut ziet transformeren in een supermooie cultbike naar een schadebak.
Ik heb, nadat dit de 4e pc was en hier heel mijn leven op gereden heb, besloten om een ander model motor te kopen. Deed me zeer maar ben l, net als mijn eerst pc verliefd geworden op een nog groter exemplaar. Ik hoop dat ik net zoveel plezier mag beleven van mijn bmw k1200lt (2005) als de tijd met mijn pc. Ik wens iedereen waanzinnig veel veilige kilometers toe en zal bij het zien van de pc terugdenken aan een prachtige tijd en hele toffe ritjes.
Het gaat jullie goed.
Veel groeten, Albert (en Ladka)

Offline mothergoose

• Bestuur
  • Kan niet beter, hoewel moet wel blijven posten
  • *
  • Country: nl
  • Geslacht: Man
  • Loves the PC, Rides a Goldwing
    • Bekijk profiel
Re: Vaarwel
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 06 oktober 2020, 10:37 uur »
Hi Albert,

Wat een verhaal van die aanrijding... vreselijk om te ervaren.

Ik heb jou en Ladka tijdens het weekend leren kennen als gezellige lui, mensen die je er 'best bij kan hebben' ;). Je weet waarschijnlijk wel dat naast de PC800 op veel andere motoren wordt gereden binnen de club. Ik rij zelf een GL1800, maar zal de PC800 nooit uit mijn hart kunnen verbannen. Echt afscheid nemen hoeft dus niet als je niet wilt, de ritten en evenementen zijn ook op een K1200LT mee te doen. Er zijn er meerdere overigens die deze motor binnen de club rijden.

Maar goed, keuze is geheel vrijwillig natuurlijk. Mocht ik jullie niet weer zien, het ga jullie goed!

Gr.  Jurgen
Don't be afraid your life will end... Be afraid it will never begin!!!

Offline Edwin_rood-wit_Smink

• MV Pacific Coast Nederland
  • *
  • Country: 00
    • Bekijk profiel
    • www.sminkfotos.nl
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 06 oktober 2020, 17:15 uur »
Hey Albert en Ladka,

Ik sluit mij volledig bij het verhaal van Jurgen aan.
En zou het zeker ook jammer vinden dat door een actie van zo'n snotjong jullie deze gezellige club verlaten, maar dat blijft natuurlijk inderdaad jullie eigen keuze....
Ik ben blij dat je zo ie zo het motor rijden niet op hebt gegeven.

Ik wens jullie het beste en veel veilige km's in de toekomst!

Edwin Smink
Edwin Smink

www.sminkfotos.nl

PC800  MP-73-GH
CB500  MD-XF-60
Ntv650 revere

Offline J-P

• Bestuur
  • *
  • Country: cu
  • Secretaris PC800 Club NL.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: zondag 11 oktober 2020, 15:04 uur »

Godsammekraken, wat een toestand Albert !

Ik zal maar niet teveel ingaan op het gegeven dat die (L)(k)(n)ul niet te vervolgen is op dit forum, anders zou ik wellicht een ban kunnen riskeren.
Maar dat het iets heeft te maken met, door mijn toedoen hij voor de rest van z`n leven alleen nog door een rietje gevoed kan worden, is geen overdrijving !

Ik wens jullie veel plezier met de BeemerT en gewoon hier blijven zoals Jurgen en Edwin al hebben gemeld !

Ciao.

JP.
Candy Glory Red Honda PC800. 800cc. V2.
 MN-25-KN.  1990.

Offline Jeroen en Hellen

• Forum Member
  • Begint het te leren
  • **
  • de bossche bolletjes
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 14 oktober 2020, 21:02 uur »
Ik sluit mij als voorzitter geheel aan bij de berichten van ons medebestuurslid J├╝rgen en medelid Edwin. Natuurlijk zijn jullie met een bmw ook van harte welkom .Er zijn meerdere bmw rijders onder ons zoals je wellicht met het jubileum hebt geconstateerd.

Offline Jeroen en Hellen

• Forum Member
  • Begint het te leren
  • **
  • de bossche bolletjes
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 14 oktober 2020, 21:03 uur »
Euhhh. En medebestuurslid JP!!!!!
7