Gezien de huidige situatie met COVID 19 is door het bestuur besloten de ALV tot nader order uit te stellen
Beste clubvriend(in),Ik ben gisteren met Jan terug naar Rolduc gereden, om de optionele route uit te rijden.Ik ben vervolgens om 19:10 uur veilig thuis gekomen, na onderweg nog iets gegeten te hebben.Allemaal hartelijk dank voor een fantastisch weekend.Ik heb een paar foto's gemaakt en enkele via Whatsapp groep(en) ontvangen.De vriendelijke heer die onze groepsfoto heeft gemaakt, had er duidelijk zin in , vandaar dat er 11 groepsfoto's zijn gemaakt.Allemaal net iets anders, er zal er beslist één bij zijn waarop je goed/beter zichtbaar bent.Ik heb in Google foto's een album aangemaakt en deze "open" gezet. Ik nodig dan ook een ieder die foto's gemaakt heeft dezeaan het album toe te voegen. Het beeld wordt dan alleen maar completer.https://photos.app.goo.gl/qcYk4xcv9uiVM55D6groet Johan
Hallo Rinus, zeker. Heel graag! Ik stuur je een persoonlijke e-mail omdat ik hier niet altijd ben, dus ik kan de berichten niet direct zien. Ladka