Mensen lief wat een klus!!! Maar, we gaan op vakantie! Dat is het goede nieuws
Het is een ander weekend dan we gewend zijn, maar dat is vast geen verrasing. Het is eerder, we hebben een mooi hotel in het Sauerland gevonden voor het weekend van
27 t/m 30 april, het Koningsweekend dus (bedankt voor de tip Tom). We zijn welkom in hotel
Hesborner Kuckuck (
https://hesbornerkuckuck.nl/) Donderdag weer heen, zondag weer terug, net als altijd.
Wat minder als altijd, de kosten per persoon, ook geen verrassing schat ik in. De kosten op basis van een tweepersoonskamer zijn 295,00 PP, we hebben een optie op 15 van deze kamers. De optie voorziet ook in 10 eenpersoonskamers, de kosten voor de kamer bedragen € 355,00 pp. We hebben helaas weinig andere keuze. We hebben ook een familiekamer voor Hilfred en Marlies, die kunnen dus ook mee.
Ik realiseer me heel goed dat we het hotel in Vianden omwille van deze prijzen hebben laten schieten, maar de ervaring heeft me geleert dat er gewoon echt niets anders is.
Mijn verzoek aan een ieder van jullie is om je hieronder aan te melden, de optie op de kamers is tot 9 december geldig.
Ik hoop om een mooie groep weer en een even zo mooie vakantie
Mijn speciale dank gaat uit naar Johan, dankjewel voor je hulp en het leggen van de connectie met dit hotel!
Gr. Jurgen