Hallo lieve vrienden van de PC800,
Het wordt tijd dat ik wat met jullie deel over ons Hemelvaartweekend van 2022. Normaal is dit al bekend rond deze tijd, maar dit jaar zit het wat tegen. Ik heb een heel mooie stek gevonden aan de Moezel, deze is ook vastgelegd. Ik had voldoende kamers, vooral voldoende eenpersoonskamers. Helaas is er bij het hotel wat misgegaan, waardoor de beschikbaarheid van de kamers anders is geworden. Ik ben er tegenin gegaan, maar wat er niet is is er niet, ondanks dat het toegezegd was.
Wat nu duidelijk moet worden, is of ik aan 12 tweepersoons en 8 eenpersoonskamers voldoende ga hebben. Wanneer dat niet het geval is, ga ik op zoek naar een ander hotel, maar of dat nu nog lukt is maar de vraag, normaal zoek ik alles een jaar vooruit uit namelijk.
We gaan ons Hemelvaartweekend vieren in Moselkern, hotel Ringelsteiner Muhle:
https://www.ringelsteiner-muehle.de/das-landhotel/motorradfreunde.htmlHet ligt prachtig in de natuur, net even weg van de drukte van de Moezel. De prijs voor dit jaar is ook vrij gunstig, het weekend kost € 170,00 per persoon voor zowel een- als tweepersoonskamers.
Mijn verzoek aan jullie, geef alsjeblieft hieronder aan of je mee wilt en met hoeveel. Dan kan ik kijken of ik verder moet gaan zoeken. Het weekend is van 26 t/m 29 mei 2022
Namens de toercommissie,
Jurgen Rouwhorst