Auteur Topic: Nieuw (ondersteunend) lid  (gelezen 5666 keer)

fladder

• Gast
Nieuw (ondersteunend) lid
« Gepost op: dinsdag 25 mei 2010, 11:56 uur »
Zo, nu kan ik, met dank aan Ansco, ook dit forum onveilig maken!
Je moet er wel de mensen voor kennen om lid te mogen worden van dit select groepje motorrijders geloof ik, aanmelden voor het forum was niet eenvoudig iig! ;D

Ik zal me even voorstellen, de mensen die vorig jaar en dit jaar met hemelvaart mee waren kennen me ondertussen als die idioot met die witte aprilia RSV. Ik ga ook wel door het leven als Jan-Willem, of een afkorting daarvan. Ben alweer enige tijd bevriend met Ansco + familie en ook dit jaar hadden ze mij weer uitgenodigd om mee te gaan de eifel onveilig te maken.
En ik moet zeggen, vond ik vorig jaar al een uitermate geslaagd weekend (wat zeker werd geholpen door het weer), dit jaar was het wederom met recht net zo'n geslaagd weekend. (Dit keer niet geholpen door het weer) Waarop ik de vraag kreeg toegeworpen of ik ondersteunend lid zou willen worden, dus bij deze, dat wil ik wel! :P

Er doen trouwens hardnekkige geruchten de ronde dat ik het leuk zou vinden om hard recht uit op de snelweg te rijden ???
Die zal ik maar ff de wereld uit helpen, ik weet niet eens hoe hard appie kan, hard de bochten door is namelijk leuker ;D 8) :

Groetsels,
JW

Offline mothergoose

• Bestuur
  • Kan niet beter, hoewel moet wel blijven posten
  • *
  • Country: nl
  • Geslacht: Man
  • Loves the PC, Rides a Goldwing
    • Bekijk profiel
Re:Nieuw (ondersteunend) lid
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 25 mei 2010, 12:02 uur »
Hey JW  ;D

Welkom bij de gezelligste vereniging van het (motor) land.....

Gr.  Jurgen
Don't be afraid your life will end... Be afraid it will never begin!!!

Offline Pc800wit

• The PC800 might look a bit weird but it's ........
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 26 mei 2010, 11:41 uur »
........................

Er doen trouwens hardnekkige geruchten de ronde dat ik het leuk zou vinden om hard recht uit op de snelweg te rijden ???
Die zal ik maar ff de wereld uit helpen, ik weet niet eens hoe hard appie kan, hard de bochten door is namelijk leuker ;D 8) :

Groetsels, JW

Hi JW,

hardnekkige geruchten zijn er wel vaker binnen de club of hier op het forum   ;D
Ik heb tijdens één van de hemelvaart-ritjes in Duitsland toch wel even op de autobahn gekeken hoe hard m'n brommertje kon (en ik durfde). Sommige dingen, zoals +200, moet je eens in je leven gedaan hebben toch.
(Verantwoord)  hard de bochten door is uiteraard leuk, en zo af en toe ook hard rechtuit op de snelweg/autobahn ;)

CU Ruud

fladder

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 26 mei 2010, 14:50 uur »
Nou, hoe hard ging je pc??
Ik heb nog een blackbird staan en daar ben ik ook al eens 260 (op de teller) mee gegaan op de duitse autobahn, maar dat had ik na 20 seconden wel gezien. Stevig optrekken en (verantwoord) hard door de bochten vind ik dan toch leuker ;D

Offline Pc800wit

• The PC800 might look a bit weird but it's ........
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: donderdag 27 mei 2010, 00:17 uur »
.......................................
De PC heb ik ooit eens op de nederlandse weg "getest". Was toen trouwens wel gelijk de klos met een auto van de klpd achter/naast/voor me.
Op de autobahn was met andere brommer. snelheid zoiets als jij op de BB.

....................Stevig optrekken en (verantwoord) hard door de bochten vind ik dan toch leuker ;D

Klopt helemaal.

CU Ruud

Offline MAD

• mag verkopen
  • *
  • Country: nl
  • Geslacht: Man
  • Conscia mens recti famae mendacia risit
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: zaterdag 29 juli 2017, 10:24 uur »
Ik heb nog een blackbird staan en daar ben ik ook al eens 260 (op de teller) mee gegaan op de duitse autobahn, maar dat had ik na 20 seconden wel gezien. Stevig optrekken en (verantwoord) hard door de bochten vind ik dan toch leuker ;D

Leuk 260, maar dan ging mijn XX toch ietsje harder..LOL
Vanuit Duitsland eentje geimporteerd..MET turbo...
302 echte geklokte km's...Navigatie.

Gelukkig het monster eruit gedaan en 15 jr later maar een pc800 gekocht...