Auteur Topic: ALV 2016 (14 februari)  (gelezen 4143 keer)

Offline PC Rider

• Kiependarp
  • MV Pacific Coast Nederland
  • Kan niet beter, hoewel moet wel blijven posten
  • *
  • Country: nl
  • Geslacht: Man
  • When nothing goes right, go left
    • Bekijk profiel
    • Foto's PC800
Re: ALV 2016 (14 februari)
« Reactie #15 Gepost op: zondag 14 februari 2016, 21:50 uur »
Iedereen die bijgedragen heeft aan deze geslaagde ALV, heel erg bedankt!!

Hopelijk is iedereen veilig thuis gekomen, en tot ziens bij een rit of andere aangelegenheid.

groet'n uut 't Kiependarp    PC Rider
Traveling by car is like watching a movie, but traveling by motorcycle is like being in one.

Offline Francois

• Bestuur
  • *
  • Country: be
  • Olen
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: donderdag 25 februari 2016, 18:41 uur »
Nog even een late reactie op deze activiteit want de foto's zijn pas vanaf nu beschikbaar, deels van mezelf en deels van Frans en uiteraard geplaatst door Silvonton waarvoor dank.

Het is weer een gezellige boel geworden en de plaatjes geven een sprekend beeld hierover.
Gezien het winterweer is het toch best nog een goede opkomst (26) geworden en helaas waren de motoren op geen handen te tellen (0).
Zoals vaak zagen we ook nu weer dezelfde gezichten opdagen en des temeer een teken aan de wand dat op deze activiteit  nog geen grammetje sleet opzit, wat wil je als bestuur nu nog meer wensen, het concept blijft blijkbaar goed aan slaan.
Een lekker dinertje vooraf, goed gevuld programma en een zaal vol enthousiaste dames en heren die te pas en te onpas het panel het vuur aan de schenen weet te leggen.
Kortom weer een fijne clubzondag gehad en nu op naar de eerste tourrit, zijnde de Paasrit op paasmaandag.
Hopelijk zien we jullie hier ook weer in grote getallen verschijnen maar daar zal het weder wel voor iets tussen zitten vrees ik.
Klik hier voor de foto's
Fran├žois

PeeCeerijder in hart en nieren

Offline Baspors

• Forum Member
  • Is echt goed
  • Country: nl
  • Leven is het meervoud van lef
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: zaterdag 27 februari 2016, 17:33 uur »
Mooie foto's Jurgen.............denk ik.............hoop ik...........

IK WIL HET GRAAG WETEN!!!  ;)

Maar als ik op de link klink krijg ik iets van META, met de vraag iets te downloaden.
Hoort dat en heb ik iets gemist of??

Greetzzzzzzzzzz
Bassie
(Die zin heeft in het seizoen, zeker nu hij ook Handvatverwarming heeft aangeschaft  ;)
Leven is het meervoud van lef......

Offline Francois

• Bestuur
  • *
  • Country: be
  • Olen
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: zaterdag 27 februari 2016, 18:51 uur »
Hoi Bassie,
Het loopt echt niet lekker met het bekijken van de foto's, je hoeft ze echter niet te downloaden om ze te kunnen zien maar het duurt bij mij ook een eeuwigheid eer ze te voorschijn komen hoor, je moet gewoon wat geduld hebben, wel even de link van de foto aanklikken dan vlug een koffietje klaarzetten en geduld, geduld, geduld en komt het wel goed.
Dacht eerst ook aan een slechte ontvangst maar de rest van internet gaat toch heel wat vlotter.
Misschien weet Silvonton hier wel raad op?
Fran├žois
PeeCeerijder in hart en nieren