Auteur Topic: Boring en Slag PC800 filmpjes op youtube  (gelezen 427 keer)

Offline Dolf

• mag verkopen
  • *
    • Bekijk profiel
Boring en Slag PC800 filmpjes op youtube
« Gepost op: maandag 01 november 2021, 11:52 uur »
Hi,

Nu ik m'n pc800 alweer een paar jaar heb ben ik wat aan het spelen geslagen met een gopro.

Eigenlijk is het m'n doel om vooral ook wat filmpjes te maken over verschillende motoren, maar ik ben begonnen met m'n eigen fijne Pacific Coast.

Hier kun je mijn kanaal vinden: https://www.youtube.com/channel/UCdk6NtVIYvUHInQSKJvGJHw

Mocht je t leuk vinden als ik ook een filmpje maak over jouw motor (eigenlijk dus vooral als t geen pc800 is, of als je een motor te koop hebt staan waar ik een video over mag maken... en dat mag ook best een pc800 zijn...) Laat t even weten via een prive berichtje.

Offline mothergoose

• Bestuur
  • Kan niet beter, hoewel moet wel blijven posten
  • *
  • Country: nl
  • Geslacht: Man
  • Loves the PC, Rides a Goldwing
    • Bekijk profiel
Re: Boring en Slag PC800 filmpjes op youtube
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 04 november 2021, 21:19 uur »
Hi Dolf,

Wat een leuke filmpjes, ik heb je eerste bekeken. De andere twee kijk ik ook nog wel een keer.
Ik krijg gewoon zin om weer PC te gaan rijden na het kijken  ;D

Gr.  Jurgen
Don't be afraid your life will end... Be afraid it will never begin!!!

Offline Zoekende

• Wordt echt goed
    • Bekijk profiel
Re: Boring en Slag PC800 filmpjes op youtube
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 04 december 2021, 18:48 uur »
Leuk filmpje de eerste, wel verbaas ik mij over jouw banden verhaal, ik heb er hier volgens mij genoeg over gepost, gewoon de Bridgestone Exedra Max erop en gaan , is een moderne band met goede grip ook in de regen, avon cobra kan ook ook super grip met nat en koud weer.
Voor heb ik de Bridgestone T31 ook een hele moderne band met super grip.
Veer harder zetten maakt niet uit lengte veranderd niet , dit als aanvulling op jou opbok verhaal 😎