+-+-

+-User

Welkom, Gast.
Gelieve in te loggen of te registreren.

Wachtwoord vergeten?

+-Recent Posts

Sleutel in de kofferbak

Gestart door SurfMan, zaterdag 13 mei 2006, 20:55 uur

Vorige topic - Volgende topic

SurfMan

En toen was het zover. Het MOEST een keer gebeuren.... Druk, druk, druk, geen tijd, en ik moet naar m'n werk... Alle spullen liggen al klaar: telefoon, portemonnee, mp3-speler, sleutels van het huis en de zaak, motorsleutels. Alles in ÃÆ'Ã,©ÃÆ'Ã,©n grote greep en de kofferbak in. Koffer dichtdrukken, helm op, en starten maar... Starten?!?! Oeps  :-[ :-[ Zonder sleutels dus zeker niet!! :o :o De reservesleutel is hier ook niet, dus dat wordt een probleem (Note to self: reservesleutel ophalen).

Op de volgende manier krijg je hem dus open zonder sleutel:

Ik wilde eigenlijk nu een verhaaltje typen over hoe ik hem toch zonder sleutel los hebgekregen, maar dat heb ik maar weer weggehaald. Er zullen ook wel de wat "minder goedgezinde medemensen" dit lezen. Kortom: het kan, zonder schade en breken.

Tip: maak er een gewoonte van om de sleutel in je hand te hebben, of in het contactslot of afdekdekseltje te laten zitten als de kofferbak open staat. Voor je het weet is het gebeurd. I know, been there done that.... :-\

TimPC

Ja dat heb ik dus net voor elkaar gekregen. Kan dus ergens voor 20:00 vanavond wel een verlossende how-to gebruiken om de koffer open te krijgen zonder het tankslot uit te boren.

HELP! Sta nu feitelijk vast op de HU aan de Padualaan

Edwin_rood-wit_Smink

Citaat van: TimPC op maandag 23 september 2024, 09:09 uurJa dat heb ik dus net voor elkaar gekregen. Kan dus ergens voor 20:00 vanavond wel een verlossende how-to gebruiken om de koffer open te krijgen zonder het tankslot uit te boren.

HELP! Sta nu feitelijk vast op de HU aan de Padualaan

Bel mij ff op 0655387951
Mvg Edwin Smink
Edwin Smink

www.sminkfotos.nl

PC800  MP-73-GH
CB500  MD-XF-60
Ntv650 revere

TimPC

dankje Edwin, ik bel tussen de lessen even

TimPC

Wederom bedankt Edwin! Het is gelukt en uiteindelijk maar 5 minuutjes werk.

Ik ga hier natuurlijk niet vertellen hoe je de bak open krijgt, maar wel dat het heel lastig is om dit via de uitlaat te doen.

Ik heb de sleutel weer in de broekzak ( en dit keer niet de broekzak van mijn motorbroek die in de kofferbak ligt)

Edwin_rood-wit_Smink

HOI Tim, goed te horen dat het je gelukt is met de aanwijzingen!

Edwin Smink
Edwin Smink

www.sminkfotos.nl

PC800  MP-73-GH
CB500  MD-XF-60
Ntv650 revere

+-Recent Topics

Afsluitingsrit - 13 oktober 2024 door Jeroen en Hellen
Vandaag om 15:32

Jubileumweekend - 21 en 22 september 2024 door Edwin_rood-wit_Smink
maandag 30 september 2024, 19:20 uur

Bijna eindeseizoenrit - 29 september 2024 door mothergoose