Auteur Topic: Even voorstellen, goed voorbeeld doet goed volgen  (gelezen 3778 keer)

Offline Silvonton Niessing

• Druten
  • Administrator
  • Kan niet beter, hoewel moet wel blijven posten
  • Country: nl
  • Geslacht: Man
  • A Fool with a Tool is still a Fool!
    • Bekijk profiel
Even voorstellen, goed voorbeeld doet goed volgen
« Gepost op: woensdag 22 januari 2003, 20:12 uur »
Hallo allemaal, ik ben nooit in dienst geweest maar was wel dol op de sterren, vandaar die vijf sterren bij mijn naam.   Nee hoor, geintje, dat komt omdat ik beheerder ben van dit forum. Ik ben getrouwd met Linda en we hebben sinds 24 juli 2001 een scheet van een zoon Anthony. Daarnaast twee shih-tzu's (gezondheid    ), dat zijn hondjes en ze heten Barney en Balou.  

De PC die wij reden en ik soms rijd is een witte van 1989 maar met een kenteken van 1992, voor de verkoop altijd handig. Ik ben een zogenaamde "mooi weer rijder" en sta in sommige bladen ten onrechte als techneut genoemd, ik heb namelijk net als spookjie veel verstand van techniek, maar loop er niet graag mee te koop    

Voor de geboorte van onze kleine ging Linda regelmatig mee, met name de Hemelvaart weekenden waren vaste prik. Meestal een vaste kern die mee gaat, maar altijid op zoek naar nieuwe gezellige mensen. Er over gedacht om een zijspan te nemen, maar toch maar niet, een PC met zijspan zeg nou eerlijk .....

Naast mooi weer rijder ben ik ook lid van het bestuur van onze (mag ik dat zeggen) club, sterker nog een toercommissaris die weinig rijdt en veel ritten door anderen laat uitzetten en begeleiden. Ik probeer echt wat meer tijd voor de club te maken.   Dat bestuurslid zijn doe ik nu drie jaar en het is best gezellig, we vergaderen weinig maar toch loopt het redelijk goed (geintje het gaat goed).

Sinds vorig jaar proberen we (een stuk of 10 leden en niet leden) gezellig de goede doelrit in het Belgische Moerzeke te rijden. Dit jaar gaat dat weer gebeuren op zondag 27 oktober 2002. Vorig jaar hadden we gezellig afgesproken bij Frank en Rita, we mochten daar ontbijten en hoefden er pas om 08:00 te zijn, dat moest toch geen probleem zijn, wie kan er nu niet om 08:00 in Antwerpen zijn op de motor. Het weer zat trouwens mee, ik was na 10 kilometer al nat top op mijn bilnaad en voor de Belgische grens was er niets meer droog. Gelukkig werd het on 12:30 wel zonnig.  

Zo nu weten jullie ook wat over mijn familie en mijzelf en zoals Spookjie al zei, pak de pen op en stel je voor of doe andere leuke dingen met dit forum.

Groetjes,

Silvonton