Hallo motorvrienden,
We hebben een datum voor de presentatie/ hands-on training in het gebruik van MyRoute-App.
Guus heeft kunnen regelen dat we op zaterdag 9 december a.s. terecht kunnen bij Hotel Restaurant Buitenlust in Amerongen.
We zijn hier al eens eerder bij elkaar gekomen waarbij ik al eens een korte algemene uitleg over het gebruik van MRA heb gegeven.
Doordat de zaal die we gaan gebruiken ook als ontbijtzaal gebruikt wordt voor de hotelgasten, starten we om 11:30uur.
Het eerste deel van de training duurt tot 13:00 uur, dan gaan we lunchen. Deze lunch is voor eigen rekening en is tevens een
tegemoetkoming naar het Restaurant toe voor het gebruik van hun faciliteiten. Het tweede deel begint 14:00 uur en het eind van
deze training zal zo liggen tussen 15:30 en 16:00 uur.
Zoals gezegd: Koffie/thee en frisdranken alsmede de lunch zijn voor eigen rekening. Verder zijn er geen kosten aan deze training verbonden.
Ik weet dat sommige van jullie inmiddels een account hebben bij MyRoute-App. Zij beschikken dus over de volledig set aan mogelijkheden die MRA biedt. Het is echter niet nodig om een betaald account aan te schaffen als je nog even de kat uit de boom wilt kijken.
Graag zou ik zien dat iedereen in MyRouteApp kan aanloggen, dat betekent dat als je nog geen account hebt je een gratis Basic account kunt aanmaken. Dit is voldoende om de training te volgen. Maak dit account aan vóór 9 december zodat we met z'n allen direct aan de slag kunnen.
Ik zal jullie laten zien dat met dit gratis account ook al veel dingen mogelijk zijn. Zij die een Gold account hebben kunnen een route fijn slijpen en de basic gebruikers kunnen deze probleemloos op hun navi downloaden.
Verder zal ik de mogelijkheden van het gebruik van groepen en evenementen uit de doeken doen. Je zult zien gemakkelijker kan niet.
Ik hoop jullie op 9 december in Amerongen te zien met jullie laptop / tablet en dat het een leerzaam maar vooral gezellig samenzijn zal worden.
Zouden jullie me als jullie een account hebben of een basic account hebben aangemaakt me via een mail aan: johanbaarz@gmail.com willen laten weten wat jullie inloggegevens zijn voor MRA is kan dan al wat voorbereiden. Sommige heb ik inmiddels al tot mijn vrienden in MRA. We gaan zeker met het Hemelvaartweekend van 2024 aan de slag met een PC800 groep.
Met vriendelijke groet,
Guus en Johan