+-+-

+-User

Welkom, Gast.
Gelieve in te loggen of te registreren.

Wachtwoord vergeten?

+-Recent Posts

Re: Afsluitingsrit - 13 oktober 2024 door Edwin_rood-wit_Smink
Gisteren om 19:20

Re: Afsluitingsrit - 13 oktober 2024 door guus
Gisteren om 12:48

Re: Afsluitingsrit - 13 oktober 2024 door daddy dj
Gisteren om 08:49

Re: Afsluitingsrit - 13 oktober 2024 door J-P
dinsdag 08 oktober 2024, 22:20 uur

Re: Afsluitingsrit - 13 oktober 2024 door J-P
dinsdag 08 oktober 2024, 22:04 uur

Belangstelling peilen voor een training MyRouteApp

Gestart door Silvonton Niessing, zondag 13 augustus 2023, 20:22 uur

Vorige topic - Volgende topic

Wanneer wij in maart 2024 een training organiseren voor de MyRouteApp (MRA) zou je daaraan mee willen doen

Ja daar wil ik graag meer van weten en ik doe graag mee aan zo'n training. Afhankelijk van de datum.
10 (100%)
Nee dank je wel, ik zou niet mee doen aan zo'n training
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Stemmen gesloten: zondag 27 augustus 2023, 20:22 uur

mothergoose

Ik ben wel benieuwd of hier nog opvolging aan gegeven wordt en zo ja wanneer......

Gr.  Jurgen
Don't be afraid your life will end... Be afraid it will never begin!!!

Jeroen en Hellen

Jürgen , jij schrijft wat ik zojuist dacht. Hoop idd wel dat dit een vervolg gaat krijgen waar ik wel vertrouwen in heb. Lijkt mij leuk en interessant.

JohanBaars

Dag clubleden,

Leuk dat de vraag om een presentatie / uitleg in het gebruik van MyRouteApp als routeplanner door velen van jullie positief is ontvangen.
Enige tijd geleden is er door Silvonton via deze site een poll ingeschoten om te inventariseren wie er interesse heeft.
Tijdens onze lunch destijds hebben we tevens gekeken of en waar we dit zouden kunnen houden.
Guus gaf aan om zoals al eerder eens te kijken wat er mogelijk is bij het restaurant hotel Buitenlust in Amerongen.
De teller na de peiling geeft inmiddels aan dat er 13 clubleden interesse hebben in deze presentatie / workshop.
Ik heb Guus gevraagd wanneer hij de contacten zou kunnen hebben, dit omdat hij ook nog een vakantie gepland heeft.
Misschien zou het nog vóór zijn vakantie kunnen.
Als ik bericht van Guus heb ontvangen zal ik of via deze site of via een datumprikker uitnodiging de data met jullie delen.

groet, Johan, die positief verrast door de animo.
guppie

mothergoose

JohanBaars

Hallo motorvrienden,
We hebben een datum voor de presentatie/ hands-on training in het gebruik van MyRoute-App.
Guus heeft kunnen regelen dat we op zaterdag 9 december a.s. terecht kunnen bij Hotel Restaurant Buitenlust in Amerongen.
We zijn hier al eens eerder bij elkaar gekomen waarbij ik al eens een korte algemene uitleg over het gebruik van MRA heb gegeven.
Doordat de zaal die we gaan gebruiken ook als ontbijtzaal gebruikt wordt voor de hotelgasten, starten we om 11:30uur.
Het eerste deel van de training duurt tot 13:00 uur, dan gaan we lunchen. Deze lunch is voor eigen rekening en is tevens een
tegemoetkoming naar het Restaurant toe voor het gebruik van hun faciliteiten. Het tweede deel begint 14:00 uur en het eind van
deze training zal zo liggen tussen 15:30 en 16:00 uur.
Zoals gezegd: Koffie/thee en frisdranken alsmede de lunch zijn voor eigen rekening. Verder zijn er geen kosten aan deze training verbonden.

Ik weet dat sommige van jullie inmiddels een account hebben bij MyRoute-App. Zij beschikken dus over de volledig set aan mogelijkheden die MRA biedt. Het is echter niet nodig om een betaald account aan te schaffen als je nog even de kat uit de boom wilt kijken.
Graag zou ik zien dat iedereen in MyRouteApp kan aanloggen, dat betekent dat als je nog geen account hebt je een gratis Basic account kunt aanmaken. Dit is voldoende om de training te volgen. Maak dit account aan vóór 9 december zodat we met z'n allen direct aan de slag kunnen.
Ik zal jullie laten zien dat met dit gratis account ook al veel dingen mogelijk zijn. Zij die een Gold account hebben kunnen een route fijn slijpen en de basic gebruikers kunnen deze probleemloos op hun navi downloaden.
Verder zal ik de mogelijkheden van het gebruik van groepen en evenementen uit de doeken doen. Je zult zien gemakkelijker kan niet.
Ik hoop jullie op 9 december in Amerongen te zien met jullie laptop / tablet en dat het een leerzaam maar vooral gezellig samenzijn zal worden.
Zouden jullie me als jullie een account hebben of een basic account hebben aangemaakt me via een mail aan: johanbaarz@gmail.com willen laten weten wat jullie inloggegevens zijn voor MRA is kan dan al wat voorbereiden. Sommige heb ik inmiddels al tot mijn vrienden in MRA. We gaan zeker met het Hemelvaartweekend van 2024 aan de slag met een PC800 groep.

Met vriendelijke groet,
Guus en Johan
guppie

mothergoose

Super leuk!!
Ik denk niet dat ik bij de start ben, in de ochtend heb ik een afspraak staan. De lunch red ik wel denk ik. Een MRA account gold heb ik

Gr Jurgen

SurfMan

Citaat van: JohanBaars op zondag 05 november 2023, 11:42 uur
Zouden jullie me als jullie een account hebben of een basic account hebben aangemaakt me via een mail aan: johanbaarz@gmail.com willen laten weten wat jullie inloggegevens zijn voor MRA is kan dan al wat voorbereiden. Sommige heb ik inmiddels al tot mijn vrienden in MRA. We

Inloggegevens betekent doorgaans de combinatie gebruikersnaam én wachtwoord. Het lijkt me duidelijk dat je voldoende hebt aan de gebruiksnaam, of de naam waarmee je op MRA bekend bent. Het wachtwoord moet je voor jezelf houden.

JohanBaars

Zoals Warner-Jan terecht opmerkt, heb ik voldoende aan je inlognaam of het email-adres waarmee je inlogt in MyRoute-App.
Graag zou ik wel zien dat als je een account hebt of aanmaakt je het profiel zo "aankleed" dat er een foto van jou of je motor in je profiel voorkomt.
MyRoute-App heeft al genoeg accounts van bv. Jan Janssen of Gerrit de Boer zodat je niet weet wie je toevoegd als vriend als de vraag gesteld wordt.

Johan

Citaat van: SurfMan op zondag 05 november 2023, 13:45 uur
Citaat van: JohanBaars op zondag 05 november 2023, 11:42 uur
Zouden jullie me als jullie een account hebben of een basic account hebben aangemaakt me via een mail aan: johanbaarz@gmail.com willen laten weten wat jullie inloggegevens zijn voor MRA is kan dan al wat voorbereiden. Sommige heb ik inmiddels al tot mijn vrienden in MRA. We

Inloggegevens betekent doorgaans de combinatie gebruikersnaam én wachtwoord. Het lijkt me duidelijk dat je voldoende hebt aan de gebruiksnaam, of de naam waarmee je op MRA bekend bent. Het wachtwoord moet je voor jezelf houden.
guppie

Rinus

gert landman

JohanBaars

Ik heb alle zich opgegeven deelnemers inmiddels via mail benaderd.
Graag op 9 december op tijd aanwezig zijn met je laptop / tablet oid
We gaan tijdens deze sessie wat oefenen.

tot zaterdag 9 december a.s.
Johan
guppie

Red Baron

Citaat van: JohanBaars op woensdag 22 november 2023, 15:09 uur
Ik heb alle zich opgegeven deelnemers inmiddels via mail benaderd.
Graag op 9 december op tijd aanwezig zijn met je laptop / tablet oid
We gaan tijdens deze sessie wat oefenen.

tot zaterdag 9 december a.s.
Johan

Komt voor elkaar Johan.
Is het misschien ook handig om de navigatie ook mee te nemen?
Weegt niks en misschien dat er voor sommige hier ook nog vragen over zijn

Jan.
Vriendelijke groeten.
Jan.

SurfMan

Citaat van: Red Baron op donderdag 23 november 2023, 13:35 uur

Nou, mijn navigatie weegt een slordige 440 kilo  ;D

Red Baron

Citaat van: SurfMan op donderdag 23 november 2023, 15:34 uur
Citaat van: Red Baron op donderdag 23 november 2023, 13:35 uur

Nou, mijn navigatie weegt een slordige 440 kilo  ;D

Ja, sommige merken zijn niet erg handzaam ;D ;D ;D
Vriendelijke groeten.
Jan.

mothergoose

Laptop 'check'
Navigatie 'check'

vergeet je lader van beide niet!

Gr.  Jurgen

+-Recent Topics

Afsluitingsrit - 13 oktober 2024 door Edwin_rood-wit_Smink
Gisteren om 19:20

Jubileumweekend - 21 en 22 september 2024 door Edwin_rood-wit_Smink
maandag 30 september 2024, 19:20 uur

Bijna eindeseizoenrit - 29 september 2024 door mothergoose
maandag 30 september 2024, 17:11 uur

Sleutel in de kofferbak door Edwin_rood-wit_Smink
maandag 23 september 2024, 14:48 uur

Najaarsrit - 8 september 2024 door J-P
zondag 08 september 2024, 18:21 uur