hallo gorby, mijn nachtrust is een beetje onderbroken en dacht 'ach, ik ga even rondneuzen op het net' ;
ik heb geen idee of jongere pctje iets aan de betere hand is dan oudere pctje ; ik denk dat het
afhankelijk is van hoeveel eigenaren zijn er geweest, hoe is de 'brommer' behandeld door de verschillende
eigenaren, goed bijgehouden (onderhoud/service) en dat meer van die dingen ; ja en verder, als je een
pctje wil kopen, dan zou ik zeggen, maak een proefrit, pak desnoods de grote weg, waar je even op zijn
staart kan trappen (waar je 100/120 mag rijden) , beetje door een dorp/stad rijdt en weer terug ; je
krijg dan een rij impressie , maar belangrijkste dat je een goed gevoel hebt dat de 'brommer' goed aanvoelt
als je op zit, mee rijdt ; maar je weet dat er hier en daar klein werk is, helaas is dat er altijd aanwezig ;
nog beter denk ik, als je eerder op een andere pctje heeft gereden uit je omgeving dat ook nog eens 100%
goed is, dan heb je een vergelijking

verschillende engels talig forums geven inderdaad dat er wel verschil in zit, maar qua motor techniek vind ik
persoonlijk vrij nihil is ; helaas heb ik voorlopig nog geen pctje onmoet, bj. 1995/1996/1997/1998 ; recent
heb ik ze te koop zien staan, jammer genoeg alleen in USA en de prijzen liggen tussen 3500 en 4500 US
dollar ;

succes met het vinden van jouw pctje, groetjes rob