Auteur Topic: Ook nieuw lid, ook effe voorstellen  (gelezen 2093 keer)

Neel

• Gast
Ook nieuw lid, ook effe voorstellen
« Gepost op: zondag 17 april 2005, 20:57 uur »
Beste clubmensen,

Ik zal mezelf ook even voorstellen, want ik ben zojuist lid geworden van de MV Pacific Coast Nederland.
Mijn naam is Neel Hermans en ik woon in een klein dorpje tussen Tilburg en de Belgische grens. Op dit forum heb ik al veel geleerd van de PC maar ik ben er vooral veel te weten gekomen over de PC-rijders. Tot mijn spijt kan ik tijdens het voetbalseizoen geen ritten meerijden omdat ik dan verplichtingen heb aan mijn elftal, waar ik leider van ben. Daarna wil ik wel eens een ritje meerijden, bijvoorbeeld de BN-rit op 26 juni. Ik ben echt onder de indruk van de betrokkenheid van de leden, met name na het niet meer mee kunnen rijden van de RED EAGLE. Ik heb groot respect voor een dergelijke club, daarom ben ik er ook lid van geworden. Ik hoop de komende jaren met veel plezier mee te kunnen doen met de activiteiten van deze vereniging en wens met name RED EAGLE veel sterkte met zijn toekomst.

Met vriendelijke groet,

Neel Hermans.

PS: de site http://honda-pacific-coast.com is nog steeds niet toegankelijk

Offline Francois

• Bestuur
  • Kan niet beter, hoewel moet wel blijven posten
  • *
  • Country: be
  • Geslacht: Man
  • Olen
    • Bekijk profiel
Re: Ook nieuw lid, ook effe voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: maandag 18 april 2005, 05:12 uur »
Beste Neel,
Welkom in onze familie, eenmaal je van deze club hebt geproefd en met de leden hebt kennis gemaakt dan pas besef je wat de inpakt is als een bedrijvig lid (of eender ander), zoals Red Eagle, door opmstandiheden moet afscheid nemen de club, het voeld net hetzelfde aan of je verliest een familielid en dan krijg je zulk een spontane reactie.
Spijtig echter dat je moet wachten tot de BN rit om mee te gaan, dan pas besef je wat je gemist hebt maar kom we kijken er naar uit je te ontmoeten op een van onze evenementen.
Groetjes Fran├žois ( ook een belgje )
PeeCeerijder in hart en nieren

rooie plastiekske

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: maandag 18 april 2005, 13:30 uur »
Hallo Neel,

Francois heeft gelijk! De PC club is een actieve club. Helaas heb ik zelf, door mijn werk, veel te weinig tijd voor de club. Zelfs nog nooit mee getoerd.
Maar eens zal 't er van komen!!
Ik woon tussen Tilburg en Weelde, net over de grens in een klein dorpje.

Groet,

Miel (Rooi plastiekske)

Roel

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: maandag 18 april 2005, 15:45 uur »
He wat lekker weer een  MOOIE ROOI erbij.

welkom,

Roel

Neel

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: maandag 18 april 2005, 23:35 uur »
Allemaal alvast bedankt voor jullie reactie, ik zie er ook naar uit eens een rit mee te maken, en vooral om iedereen die ik op dit forum al heb leren kennen (denk ik toch) eens in levende lijven te ontmoeten.
Miel, je zit net aan de andere kant van de grens op ongeveer een 10 kilometertjes van mij. Ik moet van mijn poort uit drie keer rechtsafslaan en ik zit in Poppel, dus misschien zien we elkaar nog wel eens rijden of kunnen we samen naar een rit toerijden. We zien wel,

Groeten,
Neel

Offline Pieter schaap

• Komt net kijken
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: vrijdag 19 maart 2021, 13:12 uur »
Hallo leden van de club

Ik wil mij even voorstellen
Mijn naam is PieterSchaap
Ongeveer 14 laar terug ben ik ook lid geweest samen met mijn zoon Walter

Zelf heb ik een Honda PC800 een rode  houdbaar 1989
Alleen heb ik een jaar terug een til ongeluk gehad 4 weken in het ziekenhuis gelegen
Een jaar heb ik niet gereden omdat ik te onzeker ben  met mijn been
Eigenlijk zou ik hem willen verkopen maar dat gaat mij erg aan het hart
Ik wil het motor rijden niet zomaar afsluiten  en ben weer wat  oude herinneringen aan het opzoeken,vandaar weer even naar de club
Er zal wel veel veranderd zijn  maar dat lees ik wel
Blij weer terug te zijn
Groetjes Pieter