MV Pacific Coast Nederland
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Zondag 05 September 2010, 20:49 uur

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:     Geavanceerd zoeken
Forum software SMF upgrade naar 1.1.10 uitgevoerd. Mochten jullie dingen missen of mochten er onverhoopt fouten in zitten, aarzel niet het me te laten weten.
27265 aantal berichten in 2799 topics door 313 geregistreerde leden
Nieuwste lid: player
* Startpagina Help Zoek Kalender Inloggen Registreren
+  MV Pacific Coast Nederland
|-+  Algemeen
| |-+  Gastenboek (Moderator: Silvonton Niessing)
| | |-+  Ook maar even voorstellen!
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] 3 Omlaag Print
Auteur Topic: Ook maar even voorstellen!  (gelezen 476 keer)
Frank800
Komt net kijken
*

Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: Donderdag 29 Juli 2010, 07:44 uur »

Voor wat betreft de PC, ik heb daar nog geen gegevens van en de advertentie staat ook al niet meer op MP. Dus helaas, het enigste wat ik op dit moment heb is een paar foto's die hij heeft gemaakt met zijn GSM.

Voor wat betreft de uitlaat, daar zit al een RVS exemplaar onder wat hij mij vertelde, dus dat gaan we wel zien dan. Ik zag wel op 1 van de foto's uit de advertentie dat er ook een ander type uitlaatdemper onder hangt.

De persoon vertelde mij dat hij de PC nog maar een maand of 4 in zijn bezit heeft maar dat het niet helemaal zijn ding is. Hij heeft vroeger Harley gereden en dat ligt hem meer. Hij reed er continu te hard mee?! Nu heb ik geen Harley voor hem in de aanbieding maar wel een na gister avond mooi gepoetste Intruder.
Patric
Kan niet beter, hoewel moet wel blijven posten

Voor iedere oplossing heb ik wel een probleem!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #16 Gepost op: Donderdag 29 Juli 2010, 08:10 uur »

Ik hoop dat het geen miskoop gaat worden, want ik persoonlijk vind het raar dat een Harley rijder een
PC neemt. Maar alles kan natuurlijk.

Veel succes.
Groet,
Patric.
Frank800
Komt net kijken
*

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: Donderdag 29 Juli 2010, 08:22 uur »

We gaan het wel zien idd. En anders zijn er nog zat andere PC's te koop natuurlijk. Alleen deze vond ik interessant omdat ik dan niet hoef te leuren met mijn huidige motor.

Hier wat foto's van de desbetreffende PC:

PC Piet
*

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: Donderdag 29 Juli 2010, 09:07 uur »

Hallo Frank,

Wat mij opvalt op de foto's is de opening tussen de achterklep van de bagageruimte, zit hij wel goed dicht?

Groeten PC Piet.

Keep them rolling
Frank800
Komt net kijken
*

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: Donderdag 29 Juli 2010, 09:13 uur »

Goeie vraag! Heb geen idee, was mij nog niet opgevallen op de foto eerlijk gezegd!

Maar goed, ik heb de PC dan ook nog niet in real life gezien.
lil-devil
*

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: Donderdag 29 Juli 2010, 10:22 uur »

hoi frank,

nogmaals succes met het gaan kijken bij de pc800.
zo op de foto's ziet hij der niet slecht uit.

groet lil MATZWART devil Cool
Frank800
Komt net kijken
*

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: Donderdag 29 Juli 2010, 22:11 uur »

Van deze kant nog geen nieuws, kwam vandaag toch wel erg slecht uit voor beide partijen. Zaterdag ga ik langs, kan ik gelijk zien hoe de koude start gaat.

Voor wat betreft de kier aan de achterkant, waarschijnlijk zat de kofferbak niet goed dicht....
Edwin_rood-wit_Smink
Is echt goed

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #22 Gepost op: Vrijdag 30 Juli 2010, 22:19 uur »

Frank,

Controle achterbrug:

Zet hem op de middenbok, kijktegen de onderzijde van de dwasverbinding van de achterbrug vlak voor het achterwiel. Bij een originele uitlaat kijk je dan tussen de middendemper en het bewuste plaatdeel van de koker.

kun je het niet makkelijk zien gebruik dan je vingers om te voelen, niet met een hete uitlaat natuurlijk!

Bij een motor met een rvs-uitlaat van laser heb je er geloof ik meer zicht op.

succes

Edwin

www.sminkfotos.nl

PC800  MP-73-GH
CB500  MD-XF-60
Frank800
Komt net kijken
*

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: Zaterdag 31 Juli 2010, 12:07 uur »

Hoi Edwin, dank je wel voor de info! Vanmorgen vroeg nog eventjes checken of er nog wat nieuws gepost was en inderdaad!

Maar goed, ben net eventjes wezen kijken. Op zich zag het er aardig uit. Hij heeft de motor sinds mei in zijn bezit en sinds dien staat die buiten onder een hoes. De motor starte gelijk en liep mooi rond. Ook na een paar weken buiten stil staan, dus dat is mooi. De achterbrug heeft wat oppervlakkige roest maar is niet rot, maar ik verwacht wel dat de brug volgens jaar aan de beurt is. Voor de rest viel het me op dat de lak een beetje verkleurd was op sommige plekken. Hebben meerdere PC's hier last van? En voor de rest zaten er de nodige krasjes en barstjes in het plastic rondom. De motor had een nieuwe accu en had nog niet zo heel lang gelden een beurtje gehad want de sticker voor de volgende beurt stond op 35000 bij van Vuuren motoren te Brandwijk.

Mijn motor vond hij opzich ook wel goed geloof ik. Het chroom op het blok is niet zo mooi meer maar daar maakte hij niet zo'n punt van, de PC had ook "gebruikerssporen".

Nu heb ik alleen eigenlijk nog 1 vraagje: Ik zou graag is een andere PC willen bekijken in dezelfde kleur, gewoon om het verschil is te bekijken ook ten opzichte van de "tupperware" zeg maar. De Intruder is mijn eerste motor en daar zit geen plastic op dus ik weet niet hoe het plastic eruit hoort te zien na 18 jaar.
Bedankt alvast weer!
Frank800
Komt net kijken
*

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: Zaterdag 31 Juli 2010, 12:37 uur »

Hier de desbetreffende advertentie:

http://link.marktplaats.nl/364937265

robino
*

je kan niet alles weten ,zoek 1 die het weet.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #25 Gepost op: Zaterdag 31 Juli 2010, 14:11 uur »

de mijne op de kofferdeksel zit ook verschil in kleur ik weet niet of dat ook zo moet zijn.

harry uut emmen

ambu edje
Wordt echt goed
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #26 Gepost op: Zaterdag 31 Juli 2010, 15:00 uur »

Frank,

Het viel Piet al op dat de achterklep niet goed zou sluiten.
Op de foto's van MP zie je inderdaad dat de achterklep niet goed sluit aan de linkerzijde. Dit is wel het geval aan de rechterzijde.
Bij een bezoekje...probeer even uit te vinden wat hiervan de oorzaak is en of het makkelijk te verhelpen is, anders vervoer je tijdens een regenbui een zoooooot water.

Suc6 met je aankoop/ruil

Ambu Edje

Een droom is een doel met een deadline
Bobbie
Begint het te leren
**

Bekijk profiel
« Antwoord #27 Gepost op: Zaterdag 31 Juli 2010, 15:46 uur »

Een rode PC800 kan enorm verschillen. Destijds heb ik er een stuk of zes in diverse showrooms zien staan, en als je dan heel goed gaat kijken zie je dat elke rode PC weer anders is. Bij de witte en zwarte is dat een stuk minder, de zwarte verkleurd zo goed als niet, en de witte wordt ietsje "geler".
Edwin_rood-wit_Smink
Is echt goed

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #28 Gepost op: Zaterdag 31 Juli 2010, 21:58 uur »

Frank,

Het viel Piet al op dat de achterklep niet goed zou sluiten.
Op de foto's van MP zie je inderdaad dat de achterklep niet goed sluit aan de linkerzijde. Dit is wel het geval aan de rechterzijde.
Bij een bezoekje...probeer even uit te vinden wat hiervan de oorzaak is en of het makkelijk te verhelpen is, anders vervoer je tijdens een regenbui een zoooooot water.

Suc6 met je aankoop/ruil

Ambu Edje

die kun je stellen door de rubbers (2 stuks aan de binnenzijde van de achterklep) in of uit te draaien.
in: de kier wordt kleiner, en waarschijnlijk de speling op de sloten groter.

uit: de kier wordt groter tot de klep niet meer dicht gaat.

de sloten (vangers) zijn ook te stellen, als de bouten en de slotplaat niet vastgeroest zijn.
als beide goed afgesteld zijn heb je geen naad en zorgen de rubbers dat de klep uit het slot wipt als je aan de handle trekt.

Edwin

www.sminkfotos.nl

PC800  MP-73-GH
CB500  MD-XF-60
Frank800
Komt net kijken
*

Bekijk profiel
« Antwoord #29 Gepost op: Zondag 01 Augustus 2010, 13:28 uur »

Mannen, allemaal hardstikke bedankt voor de info over de rode! Alleen toen ik net mijn mail ging bekijken bleek de persoon zijn PC gister alsnog verkocht te hebben! Hij had hem na mijn bezoekje weer op Marktplaats gezet en er kwam gelijk iemand kijken die hem gekocht heeft.....  Sad Ik dacht dat we hadden afgesproken dat we er een weekje over na zouden denken..

Maar goed, achteraf gezien was deze PC toch ook niet zo mooi zoals jullie al hadden kunnen lezen. Dus binnenkort ga ik kijken voor een witte die binnenkort in de verkoop gaat. Die persoon is nu nog op vakantie en ik had gezegd dat ik na zijn vakantie zou bellen. Ook deze heb ik nog niet gezien in real-live, maar ik ga binnenkort kijken bij een clublid (thanx voor het aanbod!) om te kijken hoe een mooie PC eruit hoort te zien!

En voor de liefhebbers, mijn Intruder 800 gaat in de verkoop........  Wink
Pagina's: 1 [2] 3 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: