Zo, nu kan ik, met dank aan Ansco, ook dit forum onveilig maken!
Je moet er wel de mensen voor kennen om lid te mogen worden van dit select groepje motorrijders geloof ik, aanmelden voor het forum was niet eenvoudig iig!

Ik zal me even voorstellen, de mensen die vorig jaar en dit jaar met hemelvaart mee waren kennen me ondertussen als die idioot met die witte aprilia RSV. Ik ga ook wel door het leven als Jan-Willem, of een afkorting daarvan. Ben alweer enige tijd bevriend met Ansco + familie en ook dit jaar hadden ze mij weer uitgenodigd om mee te gaan de eifel onveilig te maken.
En ik moet zeggen, vond ik vorig jaar al een uitermate geslaagd weekend (wat zeker werd geholpen door het weer), dit jaar was het wederom met recht net zo'n geslaagd weekend. (Dit keer niet geholpen door het weer) Waarop ik de vraag kreeg toegeworpen of ik ondersteunend lid zou willen worden, dus bij deze, dat wil ik wel!

Er doen trouwens hardnekkige geruchten de ronde dat ik het leuk zou vinden om hard recht uit op de snelweg te rijden

Die zal ik maar ff de wereld uit helpen, ik weet niet eens hoe hard appie kan, hard de bochten door is namelijk leuker

:

Groetsels,
JW