tupperware_leo
MV Pacific Coast Nederland
Kan niet beter, hoewel moet wel blijven posten
Geslacht: 
"Oost West, Thuis Best"
|
 |
« Antwoord #660 Gepost op: Vrijdag 09 Juli 2010, 21:38 uur » |
|
Gespot: Honda Pacific Coast PC800Kleur: Pearl Pacific White Kenteken:  Lokatie: ECT MaasvlakteDatum: 09-07-2010 Tijdstip: Circa 10:30 uur  Bijzonderheden: De witte PC800 stond geparkeerd voor een kantoorpand op de ECT terminal op de Maasvlakte. Hier was hij al eerder door een collega gespot, zij gaf mij de tip. Vandaag tijdens mijn werk op de ECT terminal zag ik hem ook staan. Nadat mijn collega en ik even gingen kijken bij de PC800 om er vervolgens wat foto's van te maken en mijn visitekaartje achter te laten kwam de eigenaar ook aanlopen. Dat was een gezellig gesprek met een nieuwe (sinds mei 2010) PC800 eigenaar. Koos is zijn naam, en tevens heb ik hem kunnen overtuigen in mijn smoelenboek/databank te komen. Nog even wat staan kletsen over de motorliefde. Hij heeft hiervoor andere merken en type's gereden en nu dus de PC800. Mogelijk gaan we hier op het forum nog wat van Koos horen. Ik vond het een leuke ontmoeting. Ik weet wie ik ben tegen gekomen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PC Piet
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #661 Gepost op: Vrijdag 09 Juli 2010, 21:55 uur » |
|
|
|
|
|
|
|
Keep them rolling
|
|
|
tupperware_leo
Geslacht: 
"Oost West, Thuis Best"
|
 |
« Antwoord #662 Gepost op: Vrijdag 09 Juli 2010, 21:57 uur » |
|
Kletsen is een onderdeel van mijn vak, zelfs met PC eigenaren. (hij dacht dat ie een prent kreeg) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Europe
Komt net kijken
Geslacht: 
|
 |
« Antwoord #663 Gepost op: Zaterdag 10 Juli 2010, 02:54 uur » |
|
Deze werd ook nog gespot op de TT. Is de motor dan van jou Leo en zien wij jou hier? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tupperware_leo
Geslacht: 
"Oost West, Thuis Best"
|
 |
« Antwoord #664 Gepost op: Zondag 11 Juli 2010, 14:42 uur » |
|
Deze werd ook nog gespot op de TT. Is de motor dan van jou Leo en zien wij jou hier?  Nee Alfred, dit ben ik (helaas) niet (geweest). 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
frans
Geslacht: 
mooi blauw is niet bezopen
|
 |
« Antwoord #665 Gepost op: Donderdag 22 Juli 2010, 12:29 uur » |
|
gisteren (woensdag 22/7) om 15:00 uur in Culemborg op de Wethouder Schoutenweg reed een rode richting centrum. Ik zat in mijn gele pedaalemmer (Peugeot Partner) richting west (een PC800 is erg handig, maar als je bij de Gamma bent geweest niet altijd het ideale vervoermiddel). Heb geen kenteken meer gezien, het ging net te snel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schep
|
 |
« Antwoord #666 Gepost op: Donderdag 29 Juli 2010, 01:27 uur » |
|
op de A1 tussen hilversum en amsterdam de zuinigste motorrijder die ik ooit gezien heb reed met een gangetje van 80 ofzo      je hebt er wel een fotserie mee gehaald  zag er netjes uit ook
|
|
|
|
|
|
klaar voor de zomer
|
|
|
tupperware_leo
Geslacht: 
"Oost West, Thuis Best"
|
 |
« Antwoord #667 Gepost op: Vrijdag 13 Augustus 2010, 20:54 uur » |
|
op de A1 tussen hilversum en amsterdam de zuinigste motorrijder die ik ooit gezien heb reed met een gangetje van 80 ofzo ..... je hebt er wel een fotserie mee gehaald  zag er netjes uit ook Richard, toevallig nog een kenteken kunnen spotten?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tupperware_leo
Geslacht: 
"Oost West, Thuis Best"
|
 |
« Antwoord #668 Gepost op: Vrijdag 13 Augustus 2010, 21:00 uur » |
|
Gespot: Honda Pacific Coast PC800Kleur: Pearl Pacific White Kenteken:  Lokatie: A15 tussen Gorinchem en RidderkerkDatum: 11-08-2010 Tijdstip: Tussen circa 20:15 en 20:30 uur Bijzonderheden: De witte PC800 reed richting Ridderkerk op de Noordbaan. Hij/Zij droeg een Fluoriserende Gele Helm. Was het toevallig Silvonton? Wie ben ik nu weer tegen gekomen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ushi
Komt net kijken
|
 |
« Antwoord #669 Gepost op: Dinsdag 17 Augustus 2010, 17:40 uur » |
|
ben je niet tegengekomen zat in zuid belgie tocht van 2 dag en 900 km op de teller wel problemen met lekke voorpoot
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
schep
|
 |
« Antwoord #670 Gepost op: Dinsdag 17 Augustus 2010, 22:24 uur » |
|
op de A1 tussen hilversum en amsterdam de zuinigste motorrijder die ik ooit gezien heb reed met een gangetje van 80 ofzo ..... je hebt er wel een fotserie mee gehaald  zag er netjes uit ook Richard, toevallig nog een kenteken kunnen spotten? sorry heb even ingezoomd en daar was het MN-90-FD
|
|
|
|
|
|
klaar voor de zomer
|
|
|
tupperware_leo
Geslacht: 
"Oost West, Thuis Best"
|
 |
« Antwoord #671 Gepost op: Woensdag 18 Augustus 2010, 00:01 uur » |
|
Dank, e-mail is onderweg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
frans
Geslacht: 
mooi blauw is niet bezopen
|
 |
« Antwoord #673 Gepost op: Woensdag 25 Augustus 2010, 22:57 uur » |
|
Gisteren, dinsdag 24 augustus, net vóór acht uur 's ochtends op de Heemstraweg (N322) bij de rotonde Gameren, richting Zaltbommel een witte. Te druk om kenteken te zien. Ik was niet per blauw, maar per geel (Peugeot Partner, sommige zaken kun je niet per motor vervoeren) onderweg naar Loevestein.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fred
Komt net kijken
Geslacht: 
Born to be mild.
|
 |
« Antwoord #674 Gepost op: Donderdag 26 Augustus 2010, 20:00 uur » |
|
Gespot: een witte PC 800.
Kenteken: ML-77-ZD
Datum: 26-08-2010
Tijdstip: 08.00-08.15 uur
Lokatie: A27 (omgeving Huizen)
Rijdend over de A27, komende uit de richting van de Stichtse brug (Flevoland) en gaande in de richting van Hilversum. Samen even een stukje opgereden, langs de file, slecht weer!!!!!, afslag r. Amersfoort, daarna weer rechts afslag Baarn en via doorgaande weg naar Hilversum gereden.
groet, Fred.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|